Zwroty do Mohito na kilka sposobów

Mohito to popularna marka odzieżowa, która zdobyła uznanie klientów na całym świecie. Chociaż produkty są wysokiej jakości, czasami może się zdarzyć, że konieczne jest dokonanie zwrotu. Zły rozmiar lub niekorzystny krój? W tym artykule omówimy wszystko, co musisz wiedzieć o zwrotach w sklepie Mohito.

Jak dokonać zwrotu w sklepie Mohito?

Klienci Mohito mają 30 dni na zwrot zakupionych online produktów. Można to zrobić kilkoma różnymi metodami.

Zwrot przez Paczkomaty InPost

Najpierw musisz zalogować się na swoje konto klienta i wybrać zamówienie, które chcesz zwrócić. Następnie kliknij przycisk „Zwrot” i wybierz opcję „Zwrot przez Paczkomat”. Potem wypełnij formularz zwrotu, który generuje kod zwrotu. Ten kod jest ważny przez 14 dni i jest niezbędny do nadania przesyłki zwrotnej przez Paczkomat.

Zwracane produkty powinny zawierać fakturę lub kartkę z odręcznie napisanym numerem zamówienia. Jeśli zwracasz przesyłkę w oryginalnym opakowaniu, pamiętaj o usunięciu starej etykiety adresowej. W widocznym miejscu należy umieścić otrzymany kod zwrotu. Następnie musisz tylko nadać paczkę w najbliższym Paczkomacie InPost.

Zwrot w punktach DHL Parcel

Jeszcze inną opcją jest zwrot w punktach DHL Parcel, które znajdują się między innymi w salonach prasowych Inmedio, sklepach Żabka czy stacjach benzynowych. Aby to zrobić, wejdź na stronę DHL i wypełnij wymagane dane. Następnie wygeneruj etykietę zwrotną.Podobnie jak w przypadku zwrotu przez Paczkomaty InPost, w przesyłce powinna się znaleźć faktura lub kartka z ręcznie napisanym numerem zamówienia. Pamiętaj o usunięciu starej etykiety adresowej, jeśli zwracasz przesyłkę w oryginalnym opakowaniu. Na paczkę należy umieścić wydrukowaną etykietę zwrotną, a następnie zanieść ją do najbliższego punktu DHL Parcel.

Zwrot za pomocą Wygodnych Zwrotów

Możesz również skorzystać z serwisu Wygodne Zwroty do dokonania zwrotu zakupów ze sklepu internetowego Mohito. 

Nadaj zwrot do Mohito

Zwrot w sklepach stacjonarnych Mohito

Mohito umożliwia również zwrot towaru zakupionego przez Internet w sklepach stacjonarnych. Wystarczy przynieść ze sobą produkty do zwrotu oraz numer zamówienia, który znajduje się między innymi w treści maila z potwierdzeniem zakupu. Sklep prosi o zwracanie ubrań bez kartonowego opakowania, w którym zostały wysłane. W przypadku tej formy zwrotu, klient nie musi niczego wypełniać.

Zwrot środków

W przypadku zwrotu zamówienia opłaconego przy pomocy płatności odroczonej PayPo, zwrot można dokonać w sklepie stacjonarnym lub za pośrednictwem kuriera. Jeśli wartość zamówienia nie została jeszcze pokryta przez klienta, zostanie ona pomniejszona o wartość zwracanych towarów. Jeśli natomiast płatność PayPo została już uregulowana, zostanie zlecony zwrot środków bezpośrednio na konto bankowe.

Po przyjęciu przesyłki zwrotnej w magazynie, zwrot środków za zamówienie zostanie zlecony w ciągu kilku dni. Zwrot nastąpi w ten sam sposób, jakim została dokonana płatność.

Redakcja e-metro