DeeZee zwrot? Jeszcze nigdy nie było tak prosto!

Zakupy przez Internet cieszą się w ostatnich latach bardzo dużą popularnością. Przyczynił się do tego rozwój technologii, ponieważ ludzie chętniej zamawiają teraz produkty w sieci. Jest to nie tylko wygodne, ale również opłacalne, bo sklepy internetowe stosunkowo często oferują ciekawe rabaty.

Zwroty w sklepie DeeZee

Długo działającym sklepem jest DeeZee zwrot jeszcze nigdy nie był tak prosty. Zaloguj się na swoje konto klienta i wybierz zakładkę zwrot. Warto zaznaczyć, że nie musisz posiadać konta w DeeZee, żeby dokonać zwrotu. W takiej sytuacji trzeba przygotować numer zamówienia, numer telefonu oraz adres e-mail i skorzystać z formularzu zwrotu. Potwierdzenie zgłoszenia powinieneś otrzymać po wypełnieniu formularza, podobnie jako możliwość wygenerowania kodu jednorazowego nadania do paczkomatu InPost. Pamiętaj, żeby od razu sobie gdzieś zapisać ten kod, a następnie umieścić go na paczce. Na szczególną uwagę zasługuje fakt, że w dowolnym paczkomacie można nadać przesyłkę, wystarczy postępować według instrukcji. Osoby, które chcą wybrać usługę innego przewoźnika muszą postępować zgodnie z formularzem. Następnie udaj się do paczkomatu i wybierz opcję „Chcę wysłać paczkę” i wpisz otrzymany kod. Wybór wielkości skrytki jest już ostatnim etapem. Kurier doręczy przesyłkę bezpośrednio do magazynu, a klient w oddzielnej korespondencji powinien zostać o tym poinformowany. Teraz wystarczy już tylko czekać na zwrot pieniędzy. Należy pamiętać, że od wartości zwracanego towaru zostanie odliczony koszt nadania paczki.

Nadaj zwrot do DeeZee

Kiedy dostaje się zwrot pieniędzy?

Zwrot środków powinien nastąpić niezwłocznie, ale nie później niż w terminie 14 dni od chwili otrzymania paczki przez magazyn. W zasadzie nie musisz się o nic martwić, ponieważ o wszystkim będziesz informowany mailowo. Prawo do zwrotu nie przysługuje w przypadku produktów dostarczonych w opakowaniu zapieczętowanym. Takich rzeczy nie można zwracać ze względów higienicznych. Warto podkreślić, że wymiana towaru w sklepie DeeZee polega na tym, że zwracasz wybrane artykuły, a następnie opłacasz nowe zamówienie. Wszystko będzie dobrze, jeśli będziesz postępować zgodnie z przedstawioną procedurą zwrotu towaru. Na szczególną uwagę zasługuje fakt, że w tym samym dniu, w którym dokonałeś zwrotu produktów możesz złożyć nowe zamówienie. Można wybrać dowolny inny kolor, rozmiar i model w zamówieniu. Musisz tylko pamiętać, żeby je opłacić lub potwierdzić, jeśli wybrałeś płatność przy odbiorze.

Zwrot a reklamacja

Od zwrotu należy odróżnić reklamację, która przysługuje w przypadku wadliwych produktów. W celu przyspieszenia rozpatrzenia reklamacji należy uzupełnić formularz reklamacji. Można go znaleźć na tej samej stronie, co dowód zakupu, a później umieścić w pudełku z reklamowanymi produktami. Bardzo ważne jest, żeby na formularzu wskazać powód reklamacji i wpisać poprawnie wszystkie dane. Nie zapomnij o starannym zabezpieczeniu i zapakowaniu przesyłki. Dobrym pomysłem będzie owinięcie pudełka w papier i oklejenie taśmą. Jeśli chcesz zareklamować wadliwy towar to skontaktuj się mailowo z biurem obsługi klienta. Powinieneś otrzymać instrukcję do darmowego nadania przesyłki. Konsultanci przedstawią Ci też dokładną instrukcję tego, jak odesłać reklamowane produkty. Gdy reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie to w ciągu 14 dni od daty doręczenia przesyłki na egzamin otrzymasz zwrot środków. Warto zaznaczyć, że przelewem bankowym realizowany jest zwrot kosztów transakcji. Gdy środki zostaną wysłane na Twoje konto to otrzymasz powiadomienie e-mail. Po dokładnym przeczytaniu tego artykułu powinieneś już wiedzieć, jak zwrócić i zareklamować produkty w sklepie DeeZee.

Redakcja e-metro